İş Tanımı ve Genel Nitelikler
İş Tanımı:
-
Fakülte dekanlığına bağlı idari işleyişin yürütülmesine destek olmak,
-
Fakülte genelinde yazışmaların ve resmi evrak işlemlerinin takibini yapmak,
-
Bölümlerle koordinasyonu sağlamak, raporlama süreçlerini yürütmek,
-
Fakülte kurulu, yönetim kurulu ve benzeri akademik/idari toplantıların hazırlıklarını ve kayıtlarını yapmak,
-
Öğrenciler, akademisyenler ve idari birimler arasında iletişim köprüsü olmak.
Genel Nitelikler:
-
Tercihen ön lisans mezunu (İstanbul Gedik Üniversitesi mezunlarına öncelik verilecektir),
-
Kurumsal yazışma ve raporlama becerisine sahip,
-
MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
-
Organizasyon becerileri gelişmiş, çözüm odaklı,
-
Üniversite idari işleyişine uyum sağlayabilecek,
-
Takım çalışmasına yatkın, iletişimi güçlü.

İstanbul Gedik Üniversitesi
-
Fakülte Sekreteri
-
Tam Zamanlı
İlana başvuru yapmak isteyen adayların, güncel özgeçmişlerini (CV) [email protected] e-posta adresine göndermeleri rica olunur. Başvurularınızı en kısa sürede değerlendirip, uygun adaylar ile iletişime geçilecektir.