Fakülte Sekreteri

İş Tanımı ve Genel Nitelikler

İş Tanımı:

  • Fakülte dekanlığına bağlı idari işleyişin yürütülmesine destek olmak,

  • Fakülte genelinde yazışmaların ve resmi evrak işlemlerinin takibini yapmak,

  • Bölümlerle koordinasyonu sağlamak, raporlama süreçlerini yürütmek,

  • Fakülte kurulu, yönetim kurulu ve benzeri akademik/idari toplantıların hazırlıklarını ve kayıtlarını yapmak,

  • Öğrenciler, akademisyenler ve idari birimler arasında iletişim köprüsü olmak.

Genel Nitelikler:

  • Tercihen ön lisans mezunu (İstanbul Gedik Üniversitesi mezunlarına öncelik verilecektir),

  • Kurumsal yazışma ve raporlama becerisine sahip,

  • MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,

  • Organizasyon becerileri gelişmiş, çözüm odaklı,

  • Üniversite idari işleyişine uyum sağlayabilecek,

  • Takım çalışmasına yatkın, iletişimi güçlü.

İstanbul Gedik Üniversitesi

İstanbul Gedik Üniversitesi

İlana başvuru yapmak isteyen adayların, güncel özgeçmişlerini (CV) [email protected] e-posta adresine göndermeleri rica olunur. Başvurularınızı en kısa sürede değerlendirip, uygun adaylar ile iletişime geçilecektir.