Bölüm Sekreteri

İş Tanımı ve Genel Nitelikler

İş Tanımı:

  • Bölüm başkanlığına bağlı idari işlemleri yürütmek,

  • Bölümde yapılan yazışmaları, evrak takibini ve dosyalama işlemlerini gerçekleştirmek,

  • Ders programı, sınav programı ve öğrenci işlemlerinin takibine destek olmak,

  • Akademik personelin bölümle ilgili taleplerini karşılamak,

  • Bölüm toplantılarının organizasyonu ve kayıtlarını tutmak.

Genel Nitelikler:

  • Tercihen ön lisans mezunu (İstanbul Gedik Üniversitesi mezunlarına öncelik verilecektir),

  • MS Office ve ofis ekipmanlarını etkin kullanabilen,

  • Dikkatli, düzenli ve sorumluluk sahibi,

  • İletişim becerileri yüksek, ekip çalışmasına yatkın.

İstanbul Gedik Üniversitesi

İstanbul Gedik Üniversitesi

İlana başvuru yapmak isteyen adayların, güncel özgeçmişlerini (CV) [email protected] e-posta adresine göndermeleri rica olunur. Başvurularınızı en kısa sürede değerlendirip, uygun adaylar ile iletişime geçilecektir.